Åhå jaja, åhå jaja, hör vad det blåser i träna idag

Det blåser storm idag igen, men vi ska ändå ut och gå en myspromenix med Myri. Efteråt tänkte jag röva med mig henne hem hit och tvinga henne att baka med mig, mohaha!
Det blir lite olika varianter på muffins idag, spännande va. Hoppas att dom smakar lika bra in real life som dom gör i mitt huvud! 



Nu ska jag dra en tango med dammsugaren, sedan förbereda oss inför promenixen. Blir att klä sig varmt idag, kanske overallen åker på? Mja, får se. Ska kolla termometern först, så att inte lilleman börjar koka i vagnen eller nåt.. Vore olyckligt.

Printar in lite bilder på muffinsarna sen, Pusshejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0