Ångest

På fredag ska Lilleman vaccineras.. Blir ledsen bara jag tänker på det, vet ju hur hjälplös jag känner mig och hur ont i hjärtat det gör när han har ont i magen.. Hur ska jag då reagera när han får sprutor? Kommer förmodligen att gråta mer än vad han kommer att göra.. Usch! Tur att min fina Baby ska följa med oss till BVC, han får hålla mig i handen.

Nej, nu ska vi tänka positivt.. Ska försöka vara stark för min lilla skatt. Får fokusera på det roliga som händer den här veckan istället! 
Imorgon kommer Farbror Tommy, på torsdag kommer Babys Mormor och på fredag kommer hans Moster, Farbror & kusiner. Till helgen kommer även min morbror & Annika till lill-boga, så det blir en riktig släktträffs-helg!

Hur kul som helst!

Nu har Jacken precis ätit. Dags att byta blöja, hoppa ur pyjamasen och ta tag i dagen.
Pusshejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0