Satan, is that you?

Efter en himla trevlig promenix med Emelie (kanon att du är hemma igen!) så hoppade vi in i bilen för att åka hem till Myri, väl inne i bilen slängde jag ett öga på instrumentpanelen och övervägde att låta bilen stå idag..


Någon som försöker säga mig något? Typ, gå istället.. Fetto?

Har varit en riktig utedag idag, inga fel med frisk luft! Nu på kvällskvisten har vi mest bara hängt i soffan.. Kanonskönt. Svängde ihop en banan/chokladkaka också, fast den får Baby ta med till jobbet imorgon annars finns risken att jag äter upp hela själv.

Nu ska vi fortsätta myset här, som vanligt har vi bunkrat upp med muljust, täcken och tända ljus.. Älska hösten!
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Tildus

Men fyfaaan ge mig kaka!!!!!!!! Ah jag hade ocå gått om min nätare stod sådär hahah!!!



Puss på finaste!

2011-11-14 @ 20:19:03
URL: http://tjuvkikarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0