Önskelista

Se vad jag möttes av i hallen imorse!

Ser fram emot den dagen då man väcks av en liten knodd som studsar upp i sängen på lördagsmorgonen med de här katalogerna i högsta hugg och börjar rabbla upp en milslång önskelista.

Längtar efter att få löpa leksaker, att strosa omkring inne på en leksaksaffär i juletider är ju helt underbart!

Idag tar vi en tur till Västerås för att checka in det nya köpcentret, spännande! Får se om man kommer hem med någe fint.. Nisses ligger ju alldeles i närheten och där brukar man ju kunna, host, handla lite..

Ha en fin lördag, Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Malin! Jag ville bara skriva och berätta att jag tycker du är sjukt jävla high-tech :D Pussa Jackieliten från mig så ses vi snart hoppas jag :)

2011-11-06 @ 07:54:03
URL: http://rockndoll.blogg.se/
Postat av: Emelie igen

Och en sak till.. Great minds think alike ;)

2011-11-06 @ 12:22:05
Postat av: Fiffi

Jag också!!! Höra den orealistiskt långa önskelistan=)



Vi är hemma förresten så vi kan ta rejset snart;) <3

2011-11-06 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0