Missing piece

Varje morgon när Baby låser dörren så vaknar Jack, det slår aaaldrig fel! Det spelar ingen roll om han börjar kl. 07 eller kl. 08, Lilleman vaknar likförbannat.. Det är nästan som att han känner på sig att vi blivit en man kort i hemmet.

Hur som, denna morgon var det inte ett ont-i-magen-skrik jag hörde utan ett kom-och-krama-mig-jag-är-vaken-skrik så jag gick in och möttes av det där uuuunderbara leendet som bara han kan ge och ja.. Nu sitter vi här. Han äter, jag dricker kaffe, ljusen är tända och tv'n är på i bakrunden.

Mysmorgonen är igång!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sällskap till Disney-filmerna låter underbart! ♥



2011-11-10 @ 11:28:43
URL: http://rockndoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0