Ljuva November

Idag har vi varit ute på en riktig höst-mys-prommis, helt underbart! Fick sällis av bästa Myri Myrson också och promenixen blev ju minst sagt roligare. Promenera själv i all ära, men lite sällskap ibland är aldrig fel!

Ser fram emot kallare väder dock, det är en alldeles för varm november för min smak.. Vill ha burrigt snöväder! Jacken måste ju få använda sin snygga overall!

Även denna snygga myströja, som vi köpte i lördags, ser vi fram emot att använda!

Gick en tur inne på Dollar Store idag också, fyndade ett gäng stolsdynor som kan vara de snyggaste stolsdynor jag sett i hela mitt liv..

Dom kommer att göra sig obehagligt bra på våran ap-snygga/mysiga uteplats fram i vår sen, eller vad tror ni?
Det tror jag!

Nu ska jag ta och borsta gaddarna, se klart på Arga Snickaren på Kanal 5 Play och sedan krypa till kojs.. Måtte Jackens ()&/%¤#" magont släppa snart.. Så att man kan få bli människa igen, och kanske till och med våga sig på att vara uppe efter kl. 21.

Håll en tumme eller två för en bra natt, Pusshejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0