Hjärtkakor

Fick sån lust att prova mina nya bakformar nu på kvällskvisten, söta hjärtformar som jag fått av Mami. Tycker allt att den klassiska sockerkakan ser aningen godare ut faktiskt!


Att dessutom blanda lite kakao i en del av smeten och ringa i formen piffar till en annars ganska trist kaka!

Dagen blev ungefär precis som planerat, städning och Sätra besök. Kanoners! Städningen drog ut lite på tiden dock, fick nämligen besök av Papi som var lite kaffesugen (säger han, han vill egentligen bara träffa Jack) så det fick bli en kaffepaus i städandet.. Gjorde mig ingenting, bara trevligt!

Nu ska jag ta och se om Jacken vill ha lite käk, sedan får det nog bli sängen faktiskt.. Är trött, har varit en himla effektiv dag! Och imorgon är det fredag igen, underbart!

Pussnatti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0