Full fart & napp-recension!

Igår var vi ute och flängde hela dagen, blev en spontanfika på caféet med ett trevligt gäng och efter det promenerade vi hem till Tess för att greja lite. Riktigt trevlig dag måste jag säga!

Vi har som vanligt haft morgonmys här hemma, skönt att vi köpt på oss ett ljus-lager igen.. Gör så mycket att tända ljus när det är så grått och trist ute!
Igår var det dock lite krisp på vattenpölarna, så nog fan blir det kallare alltid.. Men uppenbarligen inte kallt nog, för nån snö ser jag då inte. Bajs. Längtar som en tok efter snön!

Fick en förfrågan att sätta betyg på en napp som jag köpte förut, inte en vanlig napp då utan en napp med bettskena.
Ett himla smart påhitt om ni frågar mig, för det händer ju titt som tätt att barn börjar få tänder innan de lärt sig att hålla och styra saker mot munnen.. Och då är ju en bitring helt värdelös.

Såhär ser den ut, köpt på Apoteket i två-pack. Priset minns jag dock inte!

I början var den väl inte direkt jätte-poppis hos Lilleman, bitdelen är ganska stor, alltså lite besvärlig att få in i munnen och han vart mest bara arg. Men nu tycker han om den! Ligger mest och flinar när han har den i munnen, sötnosen.
Enda nackdelen som jag ser det är nog att man måste hålla ett finger på då den lätt slinker ur när han tuggar på den.. Men vad gör väl det, om det hjälper honom att klia lite i truten så blir ju han gladare. Och blir bebisen gladare så blir alla gladare!


Nu ska jag ta mig lite mer kaffe, senare blir det en promenix med systrarna och efter det har jag ingen aning om vad vi hittar på.. Förmodligen blir det soffan, det är så det brukar bli.

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0