Farsdag

Igår bjöd vi som tidigare nämnt på middag, übertrevligt! Vi hann dock äta upp förrätten och halva huvudrätten innan jag kom på att jag skulle ju ta kort till bloggen.. Trist, men efterrätten kom jag iallafall ihåg! Och i dessa dagar får man vara glad för det lilla, ibland är jag glad att jag minns vad jag heter!


Klicka på den första bilden för förstoring!

Till förrätt trixade jag ihop tunnbrödskorgar med sallad, skagenröra & räkor. Huvudrätten blev barkis fylld med köttfärs/bacon/paprika röra och till det serverades sallad & creme fraiche. Och så efterrätten, chokladpannacotta. Jag är nöjd, allt smakade kanon om man nu får säga det själv!

En riktigt lyckad kväll tycker jag och jag brast ut i asgarv fler än en gång!
Stort tack till Er som var med!


Idag är det Babys allra första farsdag! Han fick frukost på sängen dagen till ära, blev väl ingen större överraskning egentligen.. Svårt att smyga när man har en liten pratkvarn till son, haha! Sen blev det lite familjemys i sängen innan vi gick upp och placerade oss i soffan istället.. Tog med täckena, tände ljus och nu ska vi nog sätta på en film.

Underbar start på dagen! ♥


Kommentarer
Postat av: mamziii

mmmm....det där såg mumsigt ut som f-n :P

2011-11-13 @ 19:04:05
URL: http://rosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0