En envis gammal get & en galen katt

Det gick bra hos tandläkaren igår, nu är det igång. Känns bra, snart har jag nya starka gaddar och behöver aldrig mer oroa mig för hål i framtänderna! Whoho!

På promenixen igår så kom än en gång envisheten fram i våran fina son, han vägrade ha händerna under filten och som följd så vart han ju såklart kall om klorna. Tur att det finns "flikar" att vika upp på björnoverallen, dom kan han än så länge inte få bort iallafall. Tur också att det inte är speciellt kallt ute än, så det är ju ingen fara på taket om han vill flänga runt med tassarna lite, och när snön kommer (snart..?) så är det vantar som gäller. Ska bli spännande att se vad han tycker om dom, haha.. Ha..


Det är tur att han är så söt.. Annars kunde man ju bli.. frustrerad.. Eller nåt.

Åkte förbi mami en sväng efter tandläkaren, på plats fanns dock bara Myri och Rosendals Monstret (Molly, katten). Att säga att den katten är speciell, underbar och har stor personlighet är en underdrift! Igår var hon full i fan och muckade genast gräl med mig när hon kom in i köket. Jag var helt oskyldig.. Som alltid.

gif make
Krut, krut, ladda, skjut!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till, kura ner mig i soffan igen och sjunga lite för min lilla skatt. Stackars barn, tänker ni.. Vad har han gjort för ont? Men han tycker faktiskt om det. Han har till och med börjat sjunga med mig, underbara lilla troll!

Pusshejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0