Bakresultat & spontan shopping

Bullbaket gick bra och dom blev kanongoda! Det tog dock lite längre tid än vad jag trott, så nå fika blev det tyvärr inte.. Inte här iallafall, åkte över till Mami med några bullar och drack lite kaffe där istället. Mys!



Efter en stund kom Myri hem och frågade om vi inte kunde ta en tur till Dollarstore, inget jag bangade på direkt! Köpte med mig lite småkraffs hem, bland annat mossa till adventsljusstaken och en alkoholfri glögg. Ska bli intressant att se hur den smakar, förmodligen skit.. Men man ska inte ha allt för höga krav på en 10 kronors dryck. Bättre än inget!

Fick även med mig ett nytt set med ljusstakar hem, återstår att se hur länge dom håller denna gång.


Se så fint det blev! Dags att tända första ljuset redan imorgon.. Pirr pirr!


Ska vi dra till med en gissning kanske.. Vad säger ni.. En vecka? Två? Mitt mål är iallafall att få med dom till den andra lägenheten, får se hur det blir med den saken.

Blev lite bortskämd av Myri också, hon köpte ett par kanonsköna sockor åt mig! Nästan likadana som jag fick låna av henne sist jag var där (och nästan snodde med mig hem), hon är allt bra underbar den lilla rackaren!


Klassiska sockisar, löjligt sköna!

När vi kom tillbaka till Mami blev jag bortrövad av min älskade Baby, han kom och hämtade mig och så åkte vi till Athena och åt.. Bara han och jag ♥ Han är verkligen bäst!
Sedan tillbaka till Mami igen, hämtade Skatten, for förbi statoil och hyrde film och nu sitter vi i soffan och varvar ner..

Som ni hör har vi farit och flängt en del idag, så det får nog bli soffan resten av kvällen för vår del. Helt underbart om ni frågar mig!

Hoppas att ni har haft och att ni får en fortsatt fin lördag.
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0