Ändrade planer & premiär

Jahapp, det blidde ingen promenix med systrarna.. Synd, men det kommer fler gånger! Istället gick vi ut till Mami/mommis och hälsade på en sväng. Himla trevligt!


En stolt mormor med sina arbetskamrater, jag förlorade min son så fort jag kom innanför dörren.. Likt prärievargar på en saftig köttbit, tjoff sa det!

Vi tog det lugnt jag och Jacken när vi kom hem, senare kom Baby och då var det matlagning som gällde. Nu sitter jag här, och ser på när lilla skatten får mat. Vi har nämligen börjat så smått med ersättning åt honom och idag var det dags för premiär-matning för Babys del. Går som smort!
Ganska häftig känsla måste jag säga, att sitta här i sin egna lilla värld och ändå veta att skatten får mat.. Coolt som fasen!

Nu väntar vi på att Papi ska komma hit och lämna av lite julklappar, sen åker vi förbi JB och kollar in hans nya lya.

Kanske slänger in ett inlägg senare, annars får ni ha en fortsatt trevlig kväll allihop. Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0