3:e november

I slutet av den här månaden är det 1:a advent och alltså fullt tillåtet att plocka fram julgrejerna igen, något som jag sett fram emot sedan jag plockade ner dem..
Helt galet, tiden går så fort.. Trodde aldrig att jag skulle säga så. När man var yngre och hörde alla "gamlingar" säga att tiden gick så jävla fort så ville man ju bara klippa te nån i bakhuvet, men nu är jag där själv.. Och tiden går verkligen obehagligt fort!

Var en sväng till BVC imorse, ska egentligen inte dit förrens det är vaccination som gäller, men jag var osäker på om Lilleman hade åkt på torsk (varför, varför, varför kallar man det torsk?!) och ville därför rådgöra lite.. Men icke sa nicke, det var inte torsk. Det är tänder på G.

Redan. Inte nog med att magen jävlas med min lilla skatt, nu börjar han få tänder också? Livet är allt bra orättvist ibland.. Visserligen kan det ta ett tag innan tänderna faktiskt tittar fram, men det har iallafall börjat. Tycker gott att dom kunde ha hållt på sig ett tag, ett par lugna månader efter att magontet släppt kunde vi allt ha fått.. Både jag och Jacken. Men men, det är som det är. Not much to do about it, våran lilla kille börjar bli stor.

Passade på att väga honom när vi ändå var där och han har härmed passerat fem kilo.. 5390 gram för att vara exakt, helt galet. Om man lyssnar tillräcklig noga kan man säkert höra honom växa.

Nu ska jag nog ta och runda av kvällen här, fredag imorgon.. Igen, fan.. Det går fort.
För fort.

Pussnatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0