3 månader igår

Japp, som rubriken avslöjar så fyllde Jacken 3 månader igår.. Dagen jag längtat efter sedan han fick ont i magen första gången. Magontet ska tydligen släppa omkring tredje månaden. Eller närmare bestämt någonstans mellan 3:e & 4:e månaden.. Har fått det beskrivet för mig som "ett knapptryck".. Det är som att någon trycker på en knapp, och sedan POFF.. Borta!

Knapptrycket är fruktansvärt efterlängtat.. Suck.

Okej, på tal om något helt annat.. Idag ska jag till tandläkaren. Ska påbörja projekt nya framtänder! Usch, är måttligt taggad måste jag säga.. Men det är lika bra att få skiten gjort, så att jag kan bocka av ett orosmoment från min lista.

För er nya läsare som inte vet, så fick jag mina framtänder utslagna av en skidlift när jag var tio år. Så det är alltså inget frivilligt skönhetsingrepp jag ska göra, för er som kanske tänkte den tanken.
Kunde jag behålla tänderna av plast som jag har nu, så skulle jag förmodligen göra det.. Dom är gula, fula och inte alls vidare märkvärdiga.. De är dessutom förmodligen de 20:e paret framtänder jag har (en gång utslagna, alltid.. väldigt lätta att slå ur), men jag bryr mig inte speciellt mycket om sånt där. Så länge jag kan tugga maten och le utan att se ut som en treåring så är jag nöjd!

Men men, nu ska jag iallafall få ett par hållbara tänder. Kanske tar en sväng i skogen när allt är klart sen och tuggar på ett par träd.. Bara för att jag kan.
Det som stör mig mest är att jag missar ett väldigt viktigt möte i och med tandläkartiden, men min andra halva kommer att sköta det alldeles utmärkt utan mig så jag ska inte lägga mer energi på det.

Nu ska jag dricka upp kaffet, hoppa ur pyjamasen, klä på min lilla skatt och ge mig ut på en promenix med fina Emelie. Himla trevligt!

Ha en bra tisdag allihop, och håll en tumme eller två för mig idag om ni har nån tillövers.
Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Din andra hälft

Haha fan va störd du är baby!

Älskar dej!! Pussa min pöjk ifrån mej! :)

2011-11-22 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0