1:a advent

Sitter med kaffekoppen i soffan och kollar på reprisen av Så mycket bättre, handlar den här gången om 6 väldigt blandade sångare/sångerskor och E-Type (höhö). Förra omgången såg jag inte mycket av, störde mig mest på dom som var med (spyr på September), men den här gången är det bättre enligt mig!

Det är E-Types dag det här avsnittet och Tomas Ledins version av Set the world on fire var riktigt bra tycker jag! Ska bli intressant att höra resten av artisternas versioner också, är nyfiken som tusan på Lalehs bidrag!

Men det får jag lyssna på i bakrunden medan jag springer runt och grejar, idag styr vi nämligen kosan mot Örebro.. Det blir att kolla runt lite efter julklappar och så vidare. Underbart sätt att spendera 1:a advent på, eller hur!

Hejsålänge, Pusshejs med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0