Säng/soff-liggandes

Jag har åkt på världens förkylning, igen.. Den senaste hann knappt gå ur kroppen innan denna tog över och just nu kan jag inte minnas senast jag kunde andas ordentligt genom näsan utan hjälp från Herr Nezeril.
Är så jäävla trött på att vara sjuk, det är inge kul! Bad Maddii svänga förbi med ett lass mandariner och apelsiner, tänkte att jag skulle C-vitamin chocka min kropp.. Dom gick dock åt välldans fort, så jag får nog skicka Baby att köpa några till. Det är inte bara nyttigt, det är gott också!

Dagen har spenderats uppe på berget hos Jeanette och co, pratade på om allt och inget.. Som vi brukar göra. Underbart!

Nu får det bli något i matväg här känner jag, magen kurrar efter något.. Men vad? Spänningen är olidlig..
Hörs sen igen, Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0