Det som göms i snö..

Jag vet inte hur det är i övriga Sverige, men här i Arboga tycks folk varje år glömma bort att även denna snö kommer att försvinna och därmed inte föralltid ta bort hundbajsen som man gömde under en snöhög tidigare. Det må vara ett stenålders-uttryck, men "Det som göms i snö, kommer upp i tö" borde tamejfan lyftas fram oftare! Det är ju svinäckligt!
Nu är det dessutom inte bara mina egna fötter jag ska hålla koll på, nu måste jag försöka se till att Hemi inte kliver i skiten.

Äckliga folk säger jag bara, skaffar man hund så tar man ansvar för både hunden och bajset! Basta!


Var bara tvungen att få ur mig det.
Ska försöka bättra mig med skrivandet, jag lovar..

Pusshejs med er!


Kommentarer
Postat av: mamziii

Jaa du har så rätt, det är döäckligt ju.

Puss på min darling =))

2011-01-17 @ 20:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0