Tänk att det var han ♥

Idag fyller våran Skatt 4 månader, har sagt det förr men jag säger det igen.. Tiden går så fort.
Fast å andra sidan, det känns ju som att han alltid har varit med oss, kan knappt minnas hur det var innan han kom och ser man det på det viset så är ju fyra månader egentligen ganska kort tid att glömma på.

För ett år sedan däremot, just idag, hade jag dragit en vit lögn för min älskade och gick i smyg för att köpa ett graviditetstest.. Kände på mig att det skulle vara positivt, men de där två minutrarna eller vad det är som man ändå måste vänta på resultatet var tamejfan några av de mest nervösa minutrarna i mitt liv! Efteråt gick jag ut till Baby, som satt i lugn och ro och käkade i tv-rummet.. Satte mig brevid honom, drog av jordens största smile och sa: - Jag tror att du ska bli pappa. Ni skulle sett hans min, haha! Lyckan steg i taket, jag fick den hårdaste kramen någonsin.. Och på den vägen är det.

Tänk att det var den här lilla klutten som låg därinne.. Sparkade, bökade, hickade och röjjde. Min graviditet var väl långt ifrån a piece of cake, men som jag visste så skulle det vara värt det tusen gånger om.


Allra första bilden av våran Jack, snyggaste killen redan då

Blev en lite blödig start i bloggen idag, så kan det bli ibland. Nu ska jag fylla på kaffekoppen, när Jacken vaknar tar vi nog en liten promenix på stan och ser vad som händer och sker.. Förmodligen inte så mycket, men det lär ju knappast hända nå mer spännande här hemma, så vi chansar.

Ha en bra dag, Pusshejs med er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Jack, hipp hipp hurra! :)

2011-12-21 @ 16:27:03
Postat av: Johanna

Nu fick jag lov att böla lite. :)

2011-12-28 @ 12:09:08
URL: http://mjsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0