Tack..

.. finaste Emelie för en fin kommentar, ska bättra mig! Hihi

Noll motivation att printa ihop inlägg här de senaste dagarna, tror att det är mycket vädret som gör det.. Att det är grått och trist ute gör inte direkt det här med att "hålla humöret uppe" och "studsa runt och vara lycklig" hela tiden lättare.. Höstdepression är ju inget nytt påfund, kanske är det en släng av denna som man åkt på? Lite sent kanske, men höstvädret håller ju i sig.. Så varför inte.

Alla blir vi nedstämda ibland, den som säger annat ljuger. Om inte, så vill jag gärna ta del av hur fan den personen gör för att konstant hålla sig på topp.. Kommentera gärna, din lyckliga sate.

Tur att man har världens bästa människor runt om sig, som orkar med att man är gnällig och nere ibland ♥


Ska försöka bli bättre på att uppdatera, har ju ingenting att skylla på nu när jag vet hur man bloggar från mobben. Får se vad vi tar oss för när Jacken vaknar, en sak är säker iallafall.. Mys & gos blir det, till tusen!

Pusshejs med er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra Malin! Nu blev jag genast gladare i alla fall :)

2011-12-15 @ 14:42:21
URL: http://rockndoll.blogg.se/
Postat av: Mormor

Tur att du har uuunderbara lilla skatten som lyser upp med sitt härliga snack å sina underbara leenden!!

*Love ya*

2011-12-17 @ 10:10:33
URL: http://rosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0