Sommarmums, mitt i "vintern"..?

Javisst, varför inte liksom..

Efter dop och tillhörande fika så for vi hem och när Jacken fått mat så slocknade vi som klubbade sälar i soffan, välbehövlig powernap måste jag säga!
Svängde därefter ihop några fler muffins, fick bli den sorten jag som valt att kalla Sommarmums idag (vanilj/vitchoklad/apelsin) som enligt mig är dom godaste av alla sorter jag försökt mig på!

Kvällen har sedan fortsatt i soffan med min fina lilla familj, fysatan i gatan vad underbart.. Bättre sätt att spendera en lördagskväll finns inte!
Nu är Jacken nattad sedan cirkus två timmar tillbaka, under den tiden har jag grejat lite med julklapparna och nu funderar jag på om jag inte ska ta och borsta gaddarna och gå och lägga mig..

Så får det nog bli, sov gott med er. Pussnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0