Snubbla på mållinjen

Min inledningsfras till dagens första inlägg skulle vara: Det kommer att snöa idag!

Det var sådär fint blått ljus ute, det är det alltid när det är snö på gång.. Men jag hann inte! Gjorde frulle till mig och Jacken, när han hade ätit klart så tittar jag ut och ser att det redan har börjat snöa.. Skitkul, naturligtvis, men de hade varit bra skoj att leka spå-tant för en stund, haha!

Nu ska jag fylla på kaffekoppen och lägga ner Lilleman för en förmiddagslur, hejsvejs!


Förresten, idag släpps Midnite Eve's EP! Igår intervjuades min kära lillebror på radion för tredje gången, missade ni det så kan ni gå in på denhär länken: http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=67&date=2011-12-06, dra fram plutten till 6:40 så slipper ni både nyheter och en pisstråkig låt!

Hejsvejs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0