Skit på er

Måste bara flika in lite snabbt att jag är så jävla glad att Midnite Eve finns.

Smaken är som baken, absolut, men det är band dom dessa som gör att man inte totalt förlorat hoppet om att det fortfarande går att göra bra musik.
Jag har sagt det förr, och jag säger det igen, att skriva låtar med texten "Från och med du" och "Vill du ligga med mig då" visar inte bara att det är brist på fantasi, utan även brist på talang och känsla!

Idag görs musik bara för att, det har blivit någon sorts massproduktion på låtarna nuförtiden. Man får tycka precis vad man vill, men att yttra sina idiotiska åsikter när man inte blivit ombedd och gör det endast för att kasta skit, är förbannat onödigt!

Gillar du inte musiken, så lyssna inte på den då. Slå på radion och lyssna på massproducerat öron-bajs om du vill det, ingen tvingar dig att lyssna på något annat.

Men för oss som uppskattar musik med bra, tänkvärda och kvalitativa texter så är det bra att band som Midnite Eve finns, det får oss att inte helt ge upp hoppet och klaga ihjäl oss på att vi är födda försent.


Gillar du bra musik, så tryck på PLAY. Annars ger du fan it.

Tack för mig, hej.

Kommentarer
Postat av: E

Hejja Malin! Och Midnite Eve ofc :-)

2011-12-08 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0