Off to never-neverland

Säger godnatt via mobben denna afton, inte bara för att jag vet hur man gör utan även för att jag råkade slå ihop datorn innan jag sagt hejdå här.. Ibland är man lite för snabb, helt enkelt.

Som jag förutspådde så blev det en riktig mysdag idag, jag och Emelie satt länge och väl och plockade fram film efter film som vi planerar att titta på. Riktigt kul, upptäckte ju dessutom att vi har himla lik filmsmak hon och jag, så det här kommer allt att bli kanoners!

Jacken är nattad, JD'n är gurglad och ja.. Nu ligger jag som sagt i bingen - Startklar, vi ses i Landet Ingenstans! Pussnatti góbitar!

Kommentarer
Postat av: Catta

Go kväll! Såg att mamsen/svärmor/mormor.... öhhh... Ja ni fattar, har börjat blogga. Gud va kul, ligger det i släkten måntro!!! Kramizar från mig & fisken eller hur var det nu...

2011-12-20 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0