Nytt spel & Dop

Efter en urmysig promenix igår så var det naturligtis först mat för Jacken som gällde, efter det bestämde vi vad vi skulle äta till middag och for sedan med notan mot butiken och handlade en massa gott. När vi strosade runt bland hyllorna så fick vi ett litet ryck och drog ihop en liten spelkväll hemma hos oss..

Fysatan i gatan vad kul vi hade! Det nya spelet som vi köpte, Med Andra Ord, var över alla förväntningar. Sjukt kul spel och definitivt inte sista gången det togs fram! Det rekomenderar jag stark för er som är ute efter ett roligt spel som framkallar måånga skratt!

Just nu sitter jag och dricker lite kaffe, det blev aningen sent inatt så det blir att suga i sig x antal koppar till innan jag känner mig i form igen.
Idag vankas det dop för lilla Felicia och jag har fått den stora äran att bli gudmor till den lilla sötsaken! Har aldrig varit på dop förut (mja, mitt eget då.. Men det gills ju inte), så det ska bli lite spännande.. Nevöst att stå däruppe dock, och utsättas för alla kamerablixtar. Men det är bara att bita ihop och hoppas att Felicia inte kommer att undra vadfan det är för troll som står brevid henne när hon kollar på bilderna när hon blir äldre.. Haha.

Ha en kanonlördag, Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0