Nu är den här..

.. Månaden som jag längtat så efter! Hihi! Öppnar andra luckan på min chokladkalender idag och njuter extra mycket av denna fredag!

Igår fick vi lite besök här på förmiddagen, Mami kom förbi en sväng och sedan byttes hon av när JB kom hit. Himlans trevligt! Fick höra lite nyheter också angående Midnite Eve, så-jävla-cooooolt, håller som fan på er och hoppas att ni får all den cred ni förtjänar!

Eftermiddagen spenderade vi ute hos bästa Svärmammi/Farmor i Sätra och efter det for vi hem och startade med kvällsbestyren. Ingen jättehändelserik dag kanske, men fan så trevlig ändå! Skrev även klart rimmet till min Secret Santa present, kunde nog bli bättre.. Ska kika över det mer sen, men det får duga for now!

Nu ska jag ta mig ut i köket och fixa ihop käk till Jacken, hämta lite mer kaffe åt mig och sedan fortsätta mysmorgonen.

Pusshejs sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0