Not just me, then

Nu sitter skriv-rutan där den ska igen, det var visst inte bara jag som hade det problemet. Skönt att det är fixat!

Sitter med en kopp kaffe här nu, skjutsade Myri till brottsp.. host, jobbet.. Och snart ska jag ta och fixa frulle. Jacken är matad och sover förmiddag, fin rutin vi har fått in på det måste jag säga.

Idag måste jag ta tag i lite julklapps-fix, det är faen inte långt kvar till julafton nu och jag har knappt ens börjat! Men det ska bara bli roligt, älskar ju att pyssla och greja så det är inget jag bävar för direkt. Förhoppningsvis vill Emelie vara med och hjälpa mig, blir mycket roligare då!

Nej, frulle var det ja.. Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0