Lucia

Fan.. Tiden går fort nu! Det är liksom lucia idag, om mindre än två veckor är det julafton och jag kan ärligt säga att julkänslorna inte riktigt har infunnit sig här.. Dom snarare kommer och går. Det är den där jävla snöns fel, att den lyser med sin frånvaro förstör ju alltihop! Vem fan vill ha en grön jul?!

I helgen ska vi dock försöka krydda upp julstämningen lite, det vankas julgranspyntning, pepparkakshus-bak och glöggmys! Ska även sätta oss på golvet och slå in alla julklappar, skriva klart alla rim och så vidare.. Myspys ska det bli!

Snart väntar förhoppningsvis en skön promenix med Myri, men först ska Jacken vakna från sin förmiddagslur och jag ska dricka upp kaffet.

Hej på en sväng, Puss&krams!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag väntar spänt på mera uppdatering hemifrån. Det är så tråkigt när min favvoblogg inte har blivivt uppdaterad på en hel dag, hihi :)

2011-12-15 @ 12:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0