Julbord och halka

Här har vi som vanligt börjat morgonen med mys och gos, bättre start på dagen än den som jag får med min skatt går inte att få!

Igår drog jag årets första halk. Grattis på mig. Det är ingen ovanlighet att jag halkar eller snubblar, det är lite av min grej. Men igår var ett sånt läge då de bara inte fick hända, jag bar nämligen på Skatten! Tycker att det är coolt hur kroppen och huvudet fungerar, för under de där få sekunderna som jag fortfarande var lite halvt i luften innan jag slog i backen så hann jag parera så att Jackens bilstol inte drabbades av fallet alls. Det var liksom som att jag bara ställde ner honom. Istället vred jag till det så att jag slog i knäet och skinkan. Båda vänster, hur fan nu det gick till..
Det gick hål i både knä och leggings, fick värsta flashbacken från när man var liten och hade skrubbsår på knäna. Det var inte igår!


Nu ska jag pimlpa kaffe och ladda upp inför dagen. Idag är det som tidigare nämnt julmarknad och julbord som gäller, ska bli ap-trevligt!

Kanske, kanske, kanske slänger jag in något inlägg senare.. Annars får ni ha en kanonbra lördag!
Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0