Here it is, my 2011

Hittade en lista på en av favvo-bloggarna för ett tag sedan (HanaPee, sjuk brud haha!), så jag bestämde mig för att tjyva den.

Varsågoda gott folk!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mjo, födde ju barn såklart!

Har du några nyårslöften
?
Jag ska bli bättre på att lita på min magkänsla. Och försöka oroa mig mindre.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år
?
Jajjamen!

Vilka länder besökte du
?
Inga.. Men Sverige är ju också fint.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas
?
21 augusti

Vad var din största framgång 2011
?
Att jag tog mig igenom både graviditet och förlossning med sambon i behåll, haha!

Största misstaget
?
Har garanterat gjort en massa misstag, men inget som jag kommer på just nu..

Bästa
köpet?
Oj, jag har nog aldrig använt "bästa köpet" så många gånger förut som jag gjort detta år!
Men om jag ska gå igenom allt riktigt noga, så var det nog stödbältet..

Vad spenderade du mest pengar på
?
Hm, tror aldrig att jag gjort av med så lite pengar någonsin som jag gjort under 2011. Faktiskt. Skulle väl vara mat då, kanske..

Gjorde någonting dig riktigt glad
?
Måååånga saker, bland annat då såklart att våran Skatt kom till världen!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011
?
Ja, eftersom att jag inte är en sån som lyssnar på "nyheter" så värst mycket (dagens musik ni vet..) så är det ingen låt som direkt kommer att påminna mig om enbart 2011.
Skulle väl kanske vara att låten Home Sweet Home med Mötley Crüe fick ett nytt datum i såfall, den satte nämligen Baby igång direkt vi kom hem från BB..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år
?
Både och. Har aldrig varit så glad, men heller aldrig så ledsen/arg som jag varit under det här året.. Hormoner is tha shit.

Vad önskar du att du gjort mer
?
Njutit..

Favoritprogram på TV
?
Sveriges Mästerkock och Byggfällan tror jag nog.
Men sedan mina & Jackens mysmornar startade har en gammal favorit hittat vägen tillbaka till mitt hjärta, Greys Anatomy 4-evah.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011
?
Det blev ett riktigt kalas hemma hos oss, tårtor och bakverk så det stog härliga till! Riktigt mysig dag må jag säga!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011
?
Slappt och bekvämt, haha.

Den bästa nya personen du träffade
?
Emelie, lätt.


Nu vaknar min lilla prins, frulle-dags!
Pusshejs med er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack detsamma! :)

2012-01-01 @ 11:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0