Gofika och det där med att vara efterklok

Efter att jag & Emelie fikat (på en ap-god glass förövrigt!) så klädde vi på oss och drog ut i snövädret för att se hur det gick för grabbarna-boys som höll på och grejja i garaget. Eftersom att det snöade massor och termometern visade på minusgrader så tänkte jag att vi kanske skulle ta och prova hur den nya overallen satt på Lilleman..


För stor? Va, näe.. Tycker du?

Behöver jag säga att vi nog kör på nalle-overallen ett tag till? Behöver jag säga att vi tänker tanken på att vi kanske skulle tagit den mindre av de två storlekar vi funderade på?
Näe, just det.

Har vi tur växer han väl i den till sommarn. Blir lagom. Eller nåt.
Han växer ioförsej som en rabarb, så det kan ju gå vägen.. Håller tummarna för det!

Jacken är nattad sedan cirkus en timme tillbaka, jag och min fina Baby sitter och glor på Indiana Jones (okej, jag glor med ett halvt öga.. Men jag sitter ju med iallafall) och dricker lite julmust.
Jag har för andra gången idag gurglat Jack Daniels för att försöka få bukt på den vidrigt onda blåsan jag fått på insidan av kinden (som om jag inte har nog med problem med munsåret, vi slänger in en blåsa också.. Because I'm worth it..?) och jag kan ju med all säkerhet säga att det kommer att ta låååång tid för mig innan jag lär mig dricka den där skiten.. Som att fylla munnen med terpentin, typ. Svider på blåsan gör det som faen iallafall, förhoppningsvis försvinner det aset snart.

Kände mig förresten lite som en alkis imorse när jag hällde upp en skvärre wirre, skruvade på korken och ställde ifrån mig flaskan på diskbänken.. Men så är icke fallet, jag drack ju som sagt inte upp det. Jag spottade snällt ut det i slasken när jag var klar. Sug på den ni, alla whiskey fanatiker! Mohaha.

Nej, nu ska jag kyssa min kära litegrann och sedan fylla på glaset. Med muljust.
Pussnatti, hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Maaaaddiii

Hahah orka att han bara ligger där o myser.... Älskade unge!!!!!

2011-12-20 @ 07:59:09
URL: http://eazycover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0