Gääälet

Hade hur trevligt och kul som helst i lördags, ett stort tack till alla som deltog! Länge sedan jag skrattade så mycket, har till och med fått träningsvärk i magen efter helgens bravader.. Vilket väl egentligen säger mer om mitt fysiska tillstånd än om kvällen.. Men iallafall, kul som fan var det!

Tyckte dessutom att skrapsåret på vänsterknäet kändes lite ensamt, så jag skaffade mig ett på höger också.. Och på fingret.. Bara för att. Jag kunde visst inte flyga.. Trots allt. Haha, den bjuder jag på. Klarade fejset iallafall, får vara nöjd med det!

Idag firar jag och bästa Baby 2 år tillsammans.. Satan i gatan vad mycket som har hänt på bara två år, och vad snabbt det har gått! Det känns som att vi alltid har varit tillsammans.. Kan inte ens föreställa mig mitt liv utan honom ♥ Tur att jag aldrig behöver göra det heller! Han och Jacken är mitt liv, min fina lilla familj.. Åh, lyckliga jag!

Nu ska jag surpla i mig lite kaffe och mysa till det med lite tända ljus.. Eventuellt grejsa lite med julklapparna, får se vad koppen kaffe kan göra.. Om den kanske ger mig en liten kick så att jag orkar resa på fet-arslet ur soffan. Just nu ser det inte jätte-lovande ut..

Pusshejs med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0