Fullt ös..

.. medvetslös!

I måndags efter att vi ätit frulle så tog vi vårt pick och pack och åkte till Värmland för att hälsa på Babys pappa och gänget, über-mysigt! Vi bytte julklappar, spelade spel och bara mådde gött allesammans. En riktigt trevlig kväll måste jag säga! Himla fina julklappar fick vi, bland annat en matberedare. Soooom jag har önskat mig en sådan! Fick nästan en liten tår i ögat när Baby öppnade paketet.

Så nu ni, mina vänner, nu jävlarimamma ska här bakas! Hit me with en massa beställningar, allt mellan himmel och jord, Malin fixar!


När vi kom hem igår så fanns inget annat alternativ än en filmkväll i soffan, sega som aset var vi alla tre.. Så jag hoppade in på ICA och hyrde med mig Jägarna 2 hem, var väldigt skeptisk ska jag erkänna.. Men fasen vad bra den var! Trots att jag inte är speciellt förtjust i varken Lassgård eller Stormare så får den lätt 5 plus i min bok, den ni! Inte illa pinkat för en trähäst.

Idag har vi städat av litegrann här hemma, skönt att ha det gjort.
Fick även trevligt besök här på eftermiddagen, Ia kom förbi och sa hej en sväng. Riktigt kul att träffa henne igen, var ett bra tag sedan vi sågs sist!
Efter att hon åkt hem drog vi ut en sväng för att handla en liten present till en viss Myra som fyller 20 barre imorgon.. Gäälet, min yngsta syster får från och med imorgon handla själv på Systemet.. Lite läskigt är det allt. Men äsch, för mig kommer hon aldrig att bli äldre än 12, så är det med det.

Emelie & hennes kille (in your face) kom förbi på kvällskvisten, när de hade åkt så bänkade vi oss i soffan och ja.. Här har vi väl egentligen setat sedan dess..
Man får vara soffpotatis när man är ledig, det är fullt lagligt.

Får se vad som händer och sker imorgon, förmodligen blir det en mer händelserik dag än denna iallafall..
Hörs gott folk, Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Snickra ihop lite valnötsbrownies. Galet gott.

2011-12-28 @ 23:48:43
Postat av: Johanna

SV: jag hör av mig om vi har vägarna förbi! Men man är sällan åt det hållet. :)

2011-12-29 @ 06:02:51
URL: http://mjsl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, underbar du är Malin! :)

2011-12-29 @ 08:53:38
Postat av: My

Klockan halv sju är ni välkommna till mig för fika iaf :-) :D

2011-12-29 @ 11:46:38
URL: http://myberglind.blogg.se/
Postat av: Anonym

så gulligt skrivet av dig puss ses snart igen kram Ia

2011-12-29 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0