Första snön

Dåligt med bloggande, har varit ute och farit och fläng och inte lärt mig förrens idag hur man bloggar från telen.. Så hädanefter ska jag se till att bli bättre på att uppdatera, vart än jag må befinna mig!

Igår var jag, Jacken & Myri i Örebro. Hur mysigt som helst! Gick in och överraskade Maddi på jobbet också och vi lyckades med det omöjliga att tajma hennes lunch, perfekt!


Godaste lunchen på länge, satan i gatan! Inte sista gången vi besökte det stället, det vill jag lova!

När vi började gå mot bilen efter att vi shoppat klart så började det snöa.. Sådär mysigt, ni vet. Helt perfekt, på våran julshopping-dag liksom! På vägen hem blev det bara större och större flingor ju närmare Armbåge vi kom och allt eftersom storleken ökade så steg min lycka. Sååå fint!
Det slutade dock efter en stund och sedan dess har det inte kommit någe mer, men känner jag mina läppar rätt så kommer det ett nytt skyfall när som.. Haha.

Baby for förresten förbi butiken och hämtade ut ett paket på kvällen..
Vågar nästan inte visa vad som fanns däri, men här kommer det ändå:


Mötley LP-skivor, samtliga utgivna under 80-talet av Electra Records.. Alltså originalare! Singeln i mitten högst upp är dessutom signerad av alla i bandet, det innebär alltså att grabbarna har tagit med sina genialiska händer på omslaget. Ja, jag slickade lite på det. Döm mig om ni vill.


Idag har vi varit ute och gått en promenix med systrarna, lika mysigt som alltid, och just nu står en köttfärslimpa i ugnen och gottar till sig.

Nu är det blöjbyte, sedan krubb. Hej på en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0