En liten lista

Snubblade över en rolig frågelista häromdagen, så den lånade jag! Roligt med listor som inte enbart undrar "vem sov du med sist" och "vem är den bästa du hånglat med", det skulle bara bli en massa Pierre - svar då.

Har ni en stund tillövers och dessutom har lite tråkigt så varsågoda!


Vilken svordom använder du mest?
Oj.. Ja, såklart klassikerna som fan, jävlar & helvette.
Slänger in ett kuken, fitta, hora & balle titt som tätt.

Måste börja på ändringen av mitt ordförråd, annars vet jag någon som kommer att få en hel del skämsiga samtal i framtiden om en viss son som lärt barnen på dagis hur man svär..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Behöver ingen klocka, har ju Jacken!

Var köper du dina matvaror ifrån
?
Beror på vad som ska handlas, oftast ICA

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden
?
Vet inte ens om jag behöver svara, har ni sett något kort på mig på senaste tiden?
- Tar bilden!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa
?
Ett hus! Och presenter till mina nära!
Om det var riktigt mycket skulle Baby få ett piratskepp.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan
?
Japp

När var senast någon stötte på dig
?
Blir dagligen stött på. Av Pierre dårå.

Vad åt du till middag senast?
Spaghetti & Köttfärssås

Kan du vissla?
Om jag koncentrerar mig riktigt hårt så..

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vadå när jag var liten? Har aldrig slutat!

Äger du några popband t-shirts?
Popband? Nejdu.

När flög du senast?
Oj, länge sen.. Till England för att leka aupair.

Pratar du några andra språk?
Engelska såklart. Och det allra nödvändigaste på spanska (una cerveza por favor)

Har du gråtit offentligt?
Kan ha hänt ja..

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Inte piercingar, men x antal tatueringar är planerade!

Vad har du med dig in på bion?
Alldeles för mycket.. Det är ju halva nöjet!

Vad har du för väder?
Just nu är det snö iallafall.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Historian var kul, mycket tack vare läraren.. Annars var det nog bild och foto jag tyckte var roligast.

Varför jag valde att gå ekonomi är ju en fråga i sig..

När sov du senast på golvet?
Kan inte minnast att jag någonsin sovit på golvet.

Vilken är din favorit drink?
Dricker sällan drinkar, men en Rosa Pantern går ju an att smutta på.

Gillar du din boendesituation?
Ooja, snart ännu mer då vi får uteplats!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Mindre än vad jag trodde innan Jacken kom.. Faktiskt. Sedan är ju det här med att fungera en tolknings-fråga, haha!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Njae, det vet jag inte om jag vill påstå. Tar allt som det kommer!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Inte ofta. Men har fått ett sudd kastat på mig en gång för att munnen glappade.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Uuuh, 25 barre.

Tror du på liv på andra planeter?
Vette fasen.. Men någonstans måste ju idén med Aliens ha kommit ifrån.. Eller?

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
This to shall pass..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja förfan, fast det skulle nog ändras när man väl står där på tröskeln i planet..

Tycker du om att krama folk?
Kramas gärna med mina vänner

Äger du en digitalkamera?
Japp, använder den dock inte

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen längre..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Mja, om jag verkligen förväntar mig ett satmal så kan jag nog bli lite vrång..

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Haha, aldrig!

Är du mörkrädd?
Ja, tyvärr..

Tre saker du alltid har med dig?
"Mobil, nycklar, plånbok, snus" - är min ramsa innan jag går utanför dörren.. Nu har jag lagt till skötväska till den.


Nu ska jag mata Jacken, sätta på mig ansiktet och klä på oss och sedan dra in till city och möta upp Emelie & Maddi, Pusshejs med er!


Kommentarer
Postat av: Nocklisch

Kör samma ramsa fast annan ordning, uppbyggd efter jävligast att glömma principen. 1. Nycklar, underlättar om man glömt något av det andra. Även den framtida hemkomsten går en smula smidigare. 2. Plånbok, med den kan man ersätta andra glömda grejer man inte orkar hämta eller finansiera hämtning. 3. Lur, apparaturen man inte klarar sej utan, men eftersom den med hjälp av 1. och 2. kan hämtas eller ersättas hamnar den på tredja plats. 4. Snus, mmmmmmmm. Men det är lätt att ersätta eller snylta så det blir sist.

Logiskt. Nycklar, plånbok, lur och snus.

2011-12-27 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0