Changed plans

Det blidde ingen promenix mot stan, istället tog vi bilen ut till ÖoB och köpte lite klister, presentpapper och en massa snöre.. Så ikväll blir det tomteverkstad i köket! Myspys!
For sedan vidare ut och hälsade på Mami/Momi på jobbet, Jacken charmade brallorna av alla på stället.. Som vanligt.

När vi åkte därifrån så fick jag ett litet ryck och hörde av mig till Fiffilutt, tänkte kolla om vi kanske kunde få komma förbi henne en sväng och hälsa på henne & hennes lilla underverk Hugo.. Och det fick vi! Så in-i-bängen kul att träffa henne igen, och Hugo var sååå sööt! Kan knappt förstå att Jacken också varit så liten, gäälet..

Ser fram emot framtida barnvagns-rallyn med den donnan och lill-skrutten iallafall, hoppas att det inte dröjer allt för länge!

Nu ligger jag som en klubbad säl i soffan, Jacken sover eftermiddag så jag ligger och slöglor på tv'n en stund.. Snart kommer Baby hem och då blir det mat och som sagt tomteverkstad.

Svenssonfamilj? Absolut.

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: sofia

absolut, bara o ta :-D

2011-12-21 @ 22:26:57
URL: http://itshairspray.blogg.se/
Postat av: donnan

Så kul att du kom <3

Ja det kommer bli innom en mk snar framtid=)

2011-12-22 @ 08:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0