Äntligen!

Sådärja, nu sitter jag här i vanlig ordning. Lägenheten är städad, Jacken är nattad, nattens måltider är förberedda och snart blir det att krypa ner i bingen och slockna gott.

Har haft en kanonmysig dag idag, tråkigt bara att det blidde blask av all snö som kom.. Men det tar sig, sakta men säkert är det på väg åt rätt håll och förhoppningsvis får vi mycket snö till helgen då det vankas både julmarknad och julbord!

Gott gott!

Förresten, skriv-rutan har skjutits en bit åt höger på skärmen här så de sista orden i meningarna försvinner liksom bakom en banner.. Är det jag som gjort nåt med min dator, eller är det på blogg.se som det fuckat ur? Är det så för någon av er också? Om inte, har ni nå tips på hur man skjuter fanskapet tillrätta igen? Det är fruktansvärt irriterande!

Nej, slut-surat för idag. Vi hörs imorgon igen, Pussnatti!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nee, det är så på min också så det är nog blogg.se som fuckat ur. Därför det är lite stavfel i högra sidan av mitt senaste inlägge, hehe ;)

2011-12-07 @ 22:02:48
Postat av: tildus

Neej det är så när jag skrver med!! Är nog nått knäppt med blogg.se!



Hur går det med ersättningen?:-)



Pözzz

2011-12-07 @ 22:11:17
Postat av: my berglind

Blogg.se.... :-)

2011-12-08 @ 06:39:50
URL: http://myberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0