Alldeles lagom

Mina läppar har bangat ur totalt.. De har visserligen varit fnasiga ganska länge, men nu är det mest bara flisor kvar, dom är röda som fan och jag har munsår på gång.. Kan bara betyda en sak: Nu är det vinter!

Termometern visar -5 grader här hemma, perfekta temperaturen!

Idag blir det en vända till Örebro-city med Myri, hon ska shoppa julklappar och jag ska inte shoppa alls. Det är min plan iallafall, kommer nog att bli lite kämpigt då Myri informerat mig om värsta super-rean inne på New Yorker.. Blir att gå runt och "önska sig" istället, haha.

Snart dags för Jacken att äta mat, sedan lägger vi på ett litet kol och bränner iväg i halkan. Lovar att köra försiktigt, gör det ni också om ni ska ut och fara!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0