YEEEES!!

Whoho, Sveriges Mästerkock har avgjorts och Louise vann! Hon är en av dem som jag hejjat på hela tiden, galet duktig men framför allt ödmjuk tjej.. En sån person som man unnar en sån här grej. Jennie var ju bäst hela vägen egentligen, men bruden var så jävla dryg stundtals att man bara ville spy henne i bakhuvudet.

Alltså, rätt vinnare enligt mig!

Denna eftermiddag/kväll har till största delen spenderats i soffan.. Såklart. Maddi kom förbi och fikade en sväng, då satt vi faktiskt ute på ballen och mös lite. Så underbart väder ju! När hon kilat hemmåt så var det en snabbdusch som gällde och sedan naturligtvis S-M finalen.
I pausen hjälpte Baby mig att fixa en brun-utan-sol spraydusch, fick en flaska av mina fina svärmammi idag och tänkte att det är väl inget att dra ut på.. Färg är ju inte direkt något jag har överflöd av!
Det verkar iallafall som att det funkar, men slutresultatet syns först efter 4-6 timmar.. Så imorgonbitti får vi se hur det blev på riktigt. Spännande!

Blir väl en stund till framför tv'n nu, men det känns som att det blir bingen ganska tidigt ikväll.. Är lite trött i mössan. Imorgon är jag ledig och som det känns nu så blir det storstädning här hemma på förmiddagen. Får se vad orken räcker till.

Sov gott med er, Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0