Smaklökar, ja tack

Näe, någe kaffe-pimplande tycks det inte bli idag.. Idag smakar kaffe bajs.

Det är ingen underdrift att smaklökarna ballar ur en aning när man är gravid inte, tex så smakar yoghurt och flingor ibland som spyor, den sötsura såsen på Thai-house smakar lakrits, och förra veckan när jag tog en tugga av min falurågrut-macka med skinkost, skinka & ost så smakade den popcorn..
Cocacola är inge gott längre, choklad går an.. Ibland.

Ja, ni hör. Det här med att choklad och cola inte smakar lika gott som det brukar är visserligen bara bra, men vafan.. Jag vill inte att min frukost ska smaka fredagsmys.

Buhu, stackars mig. Får se vad min matlåda smakar idag, i den ligger det kyckling, ris & currysås från igår.. Men vem vet, det kanske smakar köttbullar?

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0