Puh..

Blev inget väga och mäta idag, skönt! Känns mer tillåtet att gå upp i vikt ju längre in i graviditeten man kommer, iallafall känner jag så, så för min del kan vi gärna vänta med hela väga och mäta grejen!

I övrigt var allt bara kanonbra, alla värden var som de skulle och så vidare. Underbart! Vi fick dessutom höra bäbisens hjärt-ljud för första gången.. Helt otroligt häftigt, går inte att beskriva! Nu känns det ännu mer verkligt. Kanske är svårt för vissa att förstå att det fortfarande kan kännas overkligt.. Men det gör det ibland.

På tal om någe helt annat, idag provade jag en ny variant av muffinsarna som jag brukar göra. Exprimenterade lite med vanlig mjölkchoklad och hallon den här gången. Dom vart helt okej faktiskt! Kul att prova lite nya grejer.. Har man bara ett bra grund-recept så kan man göra i stort sett vad som helst!

Nu blir det tv'n en stund till och sedan bingen.. Trött i mössan som vanligt.
Pusshejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0