Ooops..

Det blev inget av att sova i soffan igår inte, direkt efter att vi ätit så åkte jag med mamma en sväng till Köping för att shoppa nya joggingdojjor till henne.. Sa hon iallafall, i själva verket så var det mig hon ville handla grejor åt!
Dumstrut och luras sådär, men fasen vad glad jag blev!
Och hyffsat välbehövligt vad det också måste jag säga.. Alla mina gamla kläder sitter som korvskinn på mig nu av någon konstig anledning.. Hm.

Tusen tack iallafall Mami, du är bäst ♥

Efter shoppingturen så snodde jag med mig hennes bil, städ och tvätt var det som gällde! Litet tack för allt liksom, himla fin blev den!

Får se om det blir en liten tupplur idag istället, om inte Maddi & Falli kommer förbi och fikar lite förstås.. Det vore bra mycket trevligare faktiskt. We'll see!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0