Mack-Mys, ja tack!

Den här dagen har varit helt jävla underbar, inte ett moln på himlen och riktigt varmt har det varit också. En riktig sommardag tycker jag! Satt ute i solen en sväng och fick nästan flytta mig till skuggan för att det vart för varmt.. Inge fel!

Idag tänkte jag försöka mig på att baka bagels till "middag", vart så sugen på att prova någe nytt och nybakat bröd är bland det godaste som finns om ni frågar mig.. Så varför inte bara slå ihop ett, ett och ett? Japp, prova nytt + nybakat bröd + middag = mack-mys! Pöööörfekt.

Köper naturligtvis med mig annat bröd hem, utifall att det skulle smaka apa.. Men det tror jag inte att det kommer göra.

Återkommer med resultatet!
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Morganolivia

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-12-16 @ 12:19:28
URL: http://morganolivia.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0