Ledigt

Det blidde inget bloggande igår, hoppas att ni förlåter mig för det!

I lördags blev det lite öl/fanta och kompis-häng hemma hos oss, bra trevligt var det. Som alltid!
Igår, efter en låååång sovmorgon, blev det middag hemma hos Papi & Kina med hela stora skaran av barn och barnbarn. Underbart, god mat och trevligt sällskap är något som alltid är uppskattat hos mig! Fan va gammal jag låter.. Anywaaay.

Vi fick även ett litet ryck och började städa i förrådet igår, såg ut som ett bombnedslag där nere.. Trots att vi, innan vi började fylla förrådet, sa att den här gången ska vi baskimej ha ordning. Konstigt det där..
Iallafall, nu ska vi bara ner med en garderob som jag kan ha mina målargrejer i och sen är det klart!

Pööörfekt.

Nu sitter jag här och har precis druckit två koppar kaffe, börjar kurra i magen nå så brutalt så snart får det tamejfan vara frulle tycker jag!

Hör sen gott folk, Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0