Kärringar & Godis

Påsken kom och den gick, vädret har ju definitivt inte varit något att klaga på.. Helt underbart, soligt & varmt! Riktiga sommarkänslor i hela kroppen, hoppas att det fortsätter såhär!

Vi tänkte oss ju att grillen skulle gå varm denna sommar, men så tycks det inte bli.. Våra kära grannar tycker tydligen inte om doften av grillat och bestämde sig därför för att förstöra för oss genom att ringa Securitas, som upplyste oss om att det är grillförbud på balkongerna här..
- Öh, okej? Hade man vetat det så hade man ju knappast skaffat en super-grill, kanske hade vi inte ens flyttat in. Jag menar, vad fan ska man med balkong till om man inte får använda den som man vill?! Och grillning på ballen är faktiskt ett måste!

Jävla mjäk säger jag, bittra gamlingar. Orkar inte med sånna. Men visst, vi drar väl ut grillen på gården nedanför och grillar där istället, det var tydligen tillåtet enligt Securitas. Så får vi se vad dom hittar på för ursäkt till varför vi inte får sitta där heller..

Jag tror nämligen inte att det är själva grillningen som folket stör sig på, det är att vi har så jävla trevligt. Sånt sticker i ögonen/öronen på bittra gamlingar. De fakto.

Och förresten.. Ringa Securitas? Fan kom ner själva och säg till istället, era förbannade fegisar! Fattas bara att den där utrycknings-räkningen dimper ner i våran brevlåda, då jävlar är det jag som gömmer rullatorer!

Vi hörs snart igen gott folk, nu ska jag dricka lite mer kaffe!
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

vart bor ni nånstans?? man får ha elgrill på balkongen iallafall här där vi bor..

2011-04-27 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0