Ge mig ett M, ge mig ett åndag, vad blir det?

Måndag.. Dagen då sängen tycks vara som allra skönast.

Effektiviteten dog ut lite smått igår och soffan såg fruktansvärt lockande ut, så det fick bli en liten tupplur. Aldrig fel! Efter en powernap så drog jag och min kära till Willys för veckohandling, så skönt att ha den skiten gjort må jag säga.. Nu är det bara att åka raka vägen hem när man slutar, och sedan vara hemma. Wonderbar!

Det ska tydligen bli hyffsat varmt idag, det uppskattas! Om det kunde hålla sig från att regna så skulle jag bli ännu gladare! Jag har alltid älskar regn, det gör jag fortfarande, men det är inte lika mysigt längre när man har en vovve att gå ut med..
Det blir blött och lortigt och trots att jag älskar våran lilla Hemi så går det inte att undkomma.. Blöt hund luktar aldrig gott.

Nu blir det en kaffe till, det är gott idag!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0