Effektiv lördag

Vädret skärpte till sig och blev faktiskt riktigt behagligt, skönt ute nu ju! Vi hämtade möblerna och dom kommer passa hur bra som helst! Möbleringen ska lillebror hjälpa mig med, kommer bli kanonl!

Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe, vi har precis ätit.. Så kaffe på maten måste vi ha just idag känner jag.
Det blev förresten köttfärslimpa med potatis och gräddsås idag, till det gele/lingonsylt och smörgåsgurka. Har lagat denna rätt flera gånger förut, men den här gången överträffade jag mig själv. Det blev farligt gott!


Mumma.. Önskar nästan att jag var hungrig igen.

Får se vad som händer och sker senare, men nu.. Kaffe!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0