Buffé

Vi kom på att vi var lite småhungriga runt kl 14, men kunde inte komma på vad vi var sugna på..
Så säger Baby, men Kina Buffé kanske? Faaaaan, tänker jag.. Det slutade ju kl 14! Men så kom jag på att jag sett på skylten att det stog 15 någonstans.. Och vad är 15 om inte ett klockslag, så vi ringde och kollade och mycket riktigt så var det ju till kl 15 idag, vilken lycka! Gott så in i helskotta var det!

När vi kom hem så var det ju såklart soffan som gällde, som vanligt, och här har jag blitt kvar.. Sov en skvätt förut, kanske sover en skvätt till. Är ju trots allt ledig, har inget bokat heller.. Så varför inte sussa lite?

Får se hur det blir, Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0