Zzzz..

Myri ringde mig för cirkus 20 minuter sedan och sa:
- Men hallå, vad gör du? Vad hände med morgonmänniskan?

Mitt svar: - Hon sover..

Jag lyckades somna om imorse när Baby gick till jobbet, men jag lyckades däremot inte med att gå upp när min klocka ringde.. Suck. Men men, det är ju inte direkt så att man kan spola tillbaka tiden, så nu ska vi inte hänga läpp!

Fast lite nere är jag faktiskt ändå, såg nämligen att jag fått ett mail om min jul-klapps order.. Den är makulerad, orsaken håller jag hemlig av den enkla anledningen att Baby också kollar in på min blogg titt som tätt (och så liiite ledtrådar som möjligt ska det vara).
Så det blir att ta tag i detta under dagen.. Spännande.

Men först ska Myri komma hit, vi ska köpa frulle..
Jävla seg-berta, jag är ju hungrig!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0