Prutt

Nu ligger jag här i soffan i vanlig ordning med en film på i bakrunden och min bästa precis brevid, kunde ha det värre!
Har spenderat kvällen på cafét med mina fina vänner, lite kvalitéts tid och myspys sådär.. Alltid välkommet!


Muslimen, Rockern & Sötnosen

Passade även på att shoppa lite när jag var där, 7 st fina små glas.


Fina va? Kom hit och drick cognac!

Har varit full rulle idag, riktigt kul!
Hann även springa över till Mami en sväng för att greja lite med julklapps-beställningen.. Jävla krångel, men jag SKA ha hem klappen, så ge mig tänker jag baskimej inte göra!

Ska hoppa på min Baby och puss-attacka honom.
Hörs sen igen! Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0