Wonderful morning..

Har ni någon gång varit med om följande:
- Man vaknar till lite på morgonen, det är fortfarande mörkt ute, det är lite småkallt i rummet men under täcket är det varmt och mysigt. Man ligger helt otroligt skönt, kudden är perfekt formad efter huvudet och alldeles lagom fluffig. Älskligen sätter sig på sängkanten, ger dig världens bästa puss och säger att du är få jävla fin och att han älskar dig mest i världen..
Som grädde på moset så slår det dig, du är ledig idag.. Uuuunderbart.

Kort och gott, det perfekta morgonen!

--> Tills du upptäcker.. Stor suck, du är kissnödig..

Det är precis min morgon det här och jag var ju såklart tvungen att gå upp.
Kunde inte somna om på en gång så jag käkade lite frulle, tittade på tv och vaknade till. Tänkte att de ju egentligen var ganska skönt att vakna tidigt, hatar att sova bort hela dagen.

Men somnade om gjorde jag, ungefär vid den tiden som jag hade tänkt gå upp från början, och sov till cirkus halv 12. Värt..

Men jag är inte bitter! Nu blir de lite kaffe och sen får vi se vad dagen har att erbjuda,
Pusshejs sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0